בתשובה לשוטה הכפר הגלובלי, 04/10/23 10:00
קהל מבוגר 762367
איך מחשבים את הרגיל? לפי העומס הממוצע, או לפי נרמול של אותו העומס על פי ההסתברות שמישהו מתקשר באותו זמן? כי זה לא חוכמה שאין עומס באמצע הלילה.
קהל מבוגר 762371
העומס הרגיל לשעה המדוברת (פלוס מינוס) ביום עסקים דומה, בהתאם לאלגוריתם המדוייק שייקבע ע''י השר לענייני בריאות הנפש של הציבור. ואגב, אם ההודעה תבשר גם מהן השעות בהן העומס הוא ''פחות מהרגיל'', וחייבים להיות זמנים כאלה בהנחה שה''רגיל'' הוא הממוצע, כבר הרווחנו משהו.
קהל מבוגר 762383
לא חושב ש"רגיל" זה איזשהו סוג של ממוצע, נראה לי שזה פשוט שש דקות.
"במקרה שצרכן פנה לאחד העוסקים שהחוק חל עליהם וזמן ההמתנה הצפוי לקבלת מענה אנושי ארוך, על העוסק להודיע לצרכן בהודעה מוקלטת, לא יאוחר משתי דקות מתחילת השיחה, כי זמן ההמתנה הצפוי עולה על שש דקות וכי יש באפשרותו לעבור לשירות השארת הודעה, או להמתין לקבלת מענה אנושי."

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים