![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני לא רואה סיבה טובה שלייזר באויר יהיה מסוכן יותר מטיל יירוט באויר (למטוסים אחרים). | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הטייסים של הכתב"מים? לא הבנתי אותך. (ואולי אתה לא הבנת אותי). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
היו שמועות שבמלחמת פולקלנד עשו משהו כזה, אם כי כמובן לא נגד כטב"מים. Dazzler (weapon) [Wikipedia] | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
התבדחתי, כיוונתי לתופעה בארה''ב שבני טיפש עשרה מסנוורים בפנסי לייזר אזרחיים טייסים מנמיכי טוס בהמראה או נחיתה. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הטיל יותר מסוכן אבל מעטפת מרחב הסיכון קטנה. קרני הלייזר (ברבים) הרבה פחות מסוכנות, אבל המעטפת הרבה יותר גדולה. הלייזר בדרך, לא מאד מסוכן. אבל לעומת הקליע, נקודת הפגיעה שלו הרבה פחות מבוקרת. (רוצה לומר, אם ננעלת על מטרה שגוייה, יש לך הרבה פחות דרכים לדעת זאת). | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
להיפך: החישוב יותר קל כאשר לא צריך לקחת בחשבון את המהירות של הפוטונים שהיא, לכל צורך מעשי בטווחים המדוברים, אינסופית. תועלת נוספת: אין צורך להזהר מנפילת שברי מיירטים (לפחות עד פיתוח טילים מחזירי אור). | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |