![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הבעיה שתיארת גוררת גם פרק אחרון שבו תמיד מגיעים לסצנה מסויימת של Make or Break. למשל, "הגיבורים מגיעים למטוס שאמור לחלץ אותם, האם יצליחו להמריא אל החופש?"; אני ממש מדמיין שמצלמים שתי סצנות, אחת "איזה כיף הצלחנו!" ואחת "אוי ואבוי נכשלנו!", וכאשר מגיע הטלפון המיוחל מהמפיקים מחליטים מה לשדר ומה לגנוז. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אכן. Life on Mars (אני ראיתי את הגרסה האמריקאית) היא הדוגמה המובהקת שאני זוכר לתסריט שתיארת. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |