![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הבעיה שתיארת גוררת גם פרק אחרון שבו תמיד מגיעים לסצנה מסויימת של Make or Break. למשל, "הגיבורים מגיעים למטוס שאמור לחלץ אותם, האם יצליחו להמריא אל החופש?"; אני ממש מדמיין שמצלמים שתי סצנות, אחת "איזה כיף הצלחנו!" ואחת "אוי ואבוי נכשלנו!", וכאשר מגיע הטלפון המיוחל מהמפיקים מחליטים מה לשדר ומה לגנוז. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אכן. Life on Mars (אני ראיתי את הגרסה האמריקאית) היא הדוגמה המובהקת שאני זוכר לתסריט שתיארת. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |