![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
העונה האחרונה היתה די גרועה נדמה לי (והפרק האחרון קטסטרופלי), אבל עד אליה לדעתי הרמה נשארה עילית קבועה (עם החסרונות הידועים של סיינפלד, גם הם קבועים). | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני די מסכים, בייחוד לגבי הפרק האחרון שהיה גרוע1. לגבי שאר העונה לא זכרתי שהיא התדרדרה. אני דוקא חושב שהעונה הראשונה היתה הפחות מוצלחת, ומשם הם השתפרו - שזה מאד מאד נדיר. וזה מזכיר לי עוד סדרה מהכיוון ההפוך - "האמריקאים", סדרת ריגול מהעשור הקודם שמדורגת אצלי למעלה בעשירייה הראשונה, שפרק הסיום שלה הוא מופתי. 1 אני לא מגדיר אותו כקטסטרופלי, כי לדעתי הוא היה גרוע בפני עצמו - פשוט לא מצחיק - אבל לא חירב את כל שאר הסדרה כמו סיומים קטסטרופליים באמת2. הוא לא פגע באפיון הדמויות, בקווי עלילה כלשהם, בבניית העולם וכן הלאה. כידוע, יש דוגמאות מובהקות לכל אלה2. 2 איך פגשתי את אמא - אני מסתכל עלייך. בטלסטאר גלקטיקה, גם. משחקי הכס, גם (אבל צפוי כי כל העונה האחרונה היא התרסקות ארוכה ומפוארת). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זאת אחת הבעיות של נטפליקס (לא החברה, הרעיון), פעם כשרשת לאומית בחרה להפיק סדרה היא השקיעה בה כל כך הרבה1 שהיא לא יכלה להרשות לעצמה לוותר בקלות, ולכן הן נתנו לסדרות זמן להשתפר (הסימפסונס היא אולי הדוגמא הכי מובהקת). היום לפעמים מספיק חצי עונה פושרת בשביל שיסגרו לך את הברז. 1 לא רק ההפקה - שעת השידור היה משאב נדיר. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |