בתשובה לברקת, 26/07/02 9:52
תקראי עוד פעם את התגובה הקודמת 80961
שלך, ועוד פעם את ההודעה הזו, ותראי את ההבדלים.
אני שמח שעזרתי לך להבהיר את הנושא ואת עצמך, ומצטער על הההתיחסות המבטלת שלך למה שאמרתי.
נו, מה לעשות.
תקראי עוד פעם את התגובה הקודמת 80963
שמע, בוא לא נתחיל עם "מי העליב קודם", בשביל מה לך.

הנה טענה עניינית, לא תיאוריה פרטית שלי - על פי רוב, הנהגים מתחנת הרכבת השלום (עזריאלי) נוטים לסרב לנסיעות ללב העיר ומנסים לקבוע מחירים מופרזים ללא מונה. הם לא מייצגים את כל הנהגים בארץ, אבל הם סיבה מספיק טובה לא לנסוע איתם. לצערי אין לי זמן וחשק לערוך מחקר כמותי בנושא. האם אתה טוען שאני מתנשאת ומזלזלת בגלל קביעתי זו? שכצרכנית, אסור לי להתלונן על נותני שירותים?

ובכלל, האם יש לך משהו עקרוני נגד קביעות מהסוג הזה? או שאתה מעדיף לעסוק בנימת הדברים כפי שהיא נראית לך? כי עיסוק בתיאוריה הוא באמת הרבה יותר קל.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים