בתשובה להאייל הגולה, 20/09/02 16:04
הגדרה 93191
אתה לא רואה סיבה להניח שההשפעות על חתול שנאנס שונה מההשפעות על אישה נאנסת?
האנשה זה יופי, אבל לחשוב שאשה חווה אונס כמו חתול זה סתם דבילי.
עם 'דבילי' קשה להתווכח 93205
גם עם חתולים. 93209
מיאו 93221
עם 'דבילי' קשה להתווכח 93247
לא עם כל הגיג אני רוצה להתווכח.
בפוטרך אותו כ'דבילי' 93250
אתה לא רק נמנע מלהתווכח אלא גם (אני נוטה לשער) נמנע מלהקדיש לכך מחשבה נוספת.
בפוטרך אותו כ'דבילי' 93252
אני מקדיש לנושא את כל המחשבה שברצוני להקדיש לו. לאחר שהגעתי למסקנה שרעיון מסוים הוא דבילי, איני רואה צורך להקדיש לו מחשבה נוספת.
כך אני נוהג לגבי היהדות 93275
תודה על העזרה בהכללת שיטת החשיבה.
כך אני נוהג לגבי היהדות 93397
ברגע של חולשה, התוודתי שהדעה "נשים וחתולים סובלים ממעשה אונס במידה שווה" דבילית בעיני. לא שקלתי את הנימוקים בעד ונגד, לא כתבתי מסה ארוכה בנסיון להפריך את התזה, לא הקשבתי לק"נ הטעמים שמן הסתם תומכים בדעה הזו, אלא סתם כך, בלי להסביר - "דבילית".

אכן, כשלתי. והתוצאה הכואבת של חוסר האחריות הזה היא שאיילים גולים מסויימים לא יחשבו על יהדות.

לאן אוליך את החרפה?
כך אני נוהג לגבי היהדות 93416
אני מבקש לא לשכוח את הסבל של משפחת העכברים שאחד מבניה הוצא להורג (או נלקח למאסר, אני לא זוכר בדיוק).
כך אני נוהג לגבי היהדות 93423
העכבר חלה בלוקימיה:
תגובה 90491
(אם כבר לא לשכוח, אז לא לשכוח אף פרט).
לפחות אתה עקבי 93507
ואם אפשר לשאול שאלה - האם סבל של יהודי ושל לא יהודי הם דומים, או שזה דבילי כמו ההשוואה בין חתול או עכבר לבן אדם?

אגב, אני איני מסיק מהשקילות הזו שיש להימנע מניסויים בבעלי חיים, אכילתם או ניצולם לכל צורך אחר, כך שההשוואה בין דעתי ובין זו של מר דוקטור פרופסור סלע מסתיימת בשלב מוקדם יחסית.
לפחות אתה עקבי 93517
דומים. למה אתה שואל שאלה מוזרה כל-כך, ולמה דווקא אותי?
שאלה אישית 93303
עם הדיסקליימר (מה עם תרגום?) הרגיל שאינך חייב וכו'

אני רואה שאתה לא נמנע מכתיבה בשבת. האם אינך רואה צורך בחריצת לשון קולקטיבית גם בעניין זה, ואם כך, איפה ואיך אתה מעביר את הקו האישי שלך?
תשובה בינלאומית 93306
הוא בחוף המזרחי של ארה''ב. תעשה חשבון.
אה 93307
הרעיון שיש מישהו 93340
שכן נמנע מכתיבה בשבת כלל לא עלה על דעתי.
שאלה אישית 206348
סיג?
שאלה אישית 206497
טוב, מאז כבר הומצא ה''דיסכלייזמר'' לשביעות רצוני. בהזדמנות זאת, כדי למנוע מראית עין, אני רוצה לציין שמר ו. לא כתב בשבת אלא שהה באזור זמן אחר באותה תקופה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים