בתשובה להאייל האלמוני והארסי, 15/10/02 0:02
הגיג לשעת לילה 98904
בוני גינצבורג? מזמן חשבתי שערוץ 1 מתנגד באופן עקרוני לרייטינג מעל 1% כדי שלא יאשימו אותו בפופוליזם. מצידי שיחזירו את ניסים קויתי.
אני אצבע את השלכת בירוק‏1 99182
ניסים קיויתי (לא קויתי) היה דווקא שדרן לא רע בכל מה שקשור לאתלטיקה, בכדורגל לעומת זאת היתה חסרה לו סמכותיות והוא גם הביא מנחוס לנבחרת.
ובוני שהיה 40% שוער 60% פוזות יעשה עכשיו פוזות בערוץ 1.

1חידה טובה למיליונר.
למה קיויתי? זה היה ארבל 99207
אה! זו הסיבה שהזכרת את המיליונר
אני אצבע את השלכת בירוק‏1 99215
נסים קיויתי‏1 היה שדרן איום ונורא גם באתלטיקה, לדעתי האישית מאד. הוא היה מפגין התרגשות מעושה מכל מיני אירועים זוטרים, בנסיון מגוחך להעלות את העניין ולהעניק נופך דרמטי למתרחש. כל ריצת 100 מ' של בנות התיכון האיזורי בעפולה שהסתיימה בפחות משלושים שניות של סבל היתה הופכת אצלו לאירוע שיירשם בתולדות הספורט העולמי. כאשר מאיר איינשטיין משתנק מהתרגשות, לפחות מרגישים שזאת התרגשות אמיתית, אצל קיויתי ממש שמעו איך הוא מנסה לשכנע את עצמו להתרגש.

מה שנכון, הוא הבין הרבה באתלטיקה. אז מה, גם טלקי הבין הרבה בשחיה ואי אפשר היה לשמוע אותו. אה, והשלכת של יורם לא שווה יותר מ 500 שקל במליונר.
____________
1 - אני מקוה שהאיות הפעם מוצא חן בעיניך
אני אצבע את השלכת בירוק‏1 99230
אומרים שגם שפיגלר מבין בכדורגל.
אני אצבע את השלכת בירוק‏1 99238
הלו,אני לא איילת השואלת...
קודם אתה לי לוחץ על בלוטת הנוסטלגיה עם קיויתי‏1 אח"כ מלכלך על בנות התיכון מעפולה שזה בשבילי כבר כמעט כמו לפתוח פה אתר חבר'ה‏2 ולקינוח מדבר על טלקי והשחייה‏3.
אבל בגלל שאתה שוטה הכל נסלח ואני אתפשר אתך על נחמיה בן אברהם לריצות הקצרות ודן שילון למשדר הכדורגל.

1לישועתך קיויתי,עד שנפטרתי מהשיר על פליפר הדולפין אתה בא חמוש בסתיו וקיויתי, ואני נתקע מזמזם לשבוע מינימום את שלכת בירוק.‏4

2תרשום ארכיבאי,תרשום.

3אתה בטוח שלא התכוונת למשה גרטל?

4אגב,שמעתי שדמותו של לאונרדו מ"צבי הנינג'ה" עוצבה ע"פ קיויתי.
4 כן בטח 99253
ואני שמעתי שדמותו של זוט מהחבובות עוצבה ע"פ ירוסלב יעקובוביץ'.
ההוכחה la קיויתי 99362
אני אצבע את השלכת בירוק‏1 99469
את השלכת הביא הנה דווקא מישהו אחר, ידי נקיות בעניין הזה. בלי לפגוע בכבודו של גרטל (לא מתוך נימוס, פשוט קשה לפגוע במטרות קטנות כל-כך) יוסף טלקי האגדי היה ממלמל משפטים שבורים בלי נושא, נשוא ומושא, בלי התחלה אמצע או סוף, בלי פסיקים ובלי נקודות, והכל במבטא הונגרי שלידו קישון נשמע כמו צבר. אז עוד לא הבנתי את זה, אבל בעקבות הרחבת האופקים שלי מאז התגלגלתי הנה עכשיו אני מבין שהוא הרחיב את התחבולה הפואטית של חיבור מלים לכוון של משפטים שלמים: כל מילת סיום של משפט אחד היתה המילה הפותחת של המשפט הבא, וכשזה לא התאים הוא לא נתן לזה להפריע. חופש אמנותי, קוראים לזה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים