בתשובה לדני האדום, 23/09/00 20:15
ותחילה התנצלות 9895
במשך כל סוף השבוע לא ביקרתי באייל, כך שהתגובה שלי מעט מושהית. מכיוון שכך התלבטתי האם בכלל להגיב. מכיוון שהחלטתי בחיוב , אפתח בהצטרפות לגינויים לדני האדום על הסגנון והאלימות העולים מתגובותיו השונות לדיון. אין מקום לסגנון זה, ולמסרים הנובעים ממנו (או המזינים אותו).

ולענין עצמו. דני האדום כותב:
"כל שעלינו לעשות, הוא להוסיף קרונות רבים לרכבות, לרבות קרונות-אופניים (ששמעתי מפעילי תאב"א, שהם אמורים להגיע לרכבת
ישראל ביוני 2001 - אמן ואמן. בדיוק, כשאני כבר אעבור ממילא לת"א)."
ממש חזון אחרית הימים. ובכן, הרשה לי לצנן את התלהבותך ולצטט לך מתקנות רכבת ישראל, כפי שפורסמו (בין היתר) בלוח הזמנים 2000 של רכבת ישראל - זה שבתוקף מ כט' באייר תש"ס (3.6.00) עד להודעה חדשה (שערוריה בפני עצמה, אבל לא זה המקום).
בכל אופן, בתקנות אלו, תחת הכותרת "הובלת חפצי נוסעים" כתוב: מותר לנוסע לקחת עימו חפצי נוסעים רגילים לשימוש אישי, לרבות עגלת ילדים מקופלת, ללא תשלום, אך אסור להניחם על המושב ובמעברים. הובלת כלי-רכב מכל הסוגים, *לרבות אופניים* - אסורה." (ההדגשה שלי, דורון.)
אופניים ברכבת 9921
כן אתה צודק, זו באמת שערוריה. אני שוב יכול לתרום מנסיוני האישי ולספר על הרכבות בסקוטלנד. בכל רכבת (שהיא בדרך כלל דו קרונית) יש "רשמית" מקום לארבעה זוגות אופניים. מעשית ניתן להכניס קרוב לשנים-עשר. אפשר להזמין מראש מקום שמור לאופניים (במחיר של פאונד אחד למיטב זכרוני, שער אוגוסט 98 - בערך 6.5 - 7 שקלים). בארץ - יוק!

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים