שני עולמות שונים 159768
מעבר לכל, הרי שהמכתב שפרסמת על מנת לתת כביכול גושפנקה לדרכו של הרב כהנא הוא האינדיקטור המובהק לא רק לעובדה שאת חיה בעולם דמיוני אלא גם לכשל הלוגי שלך להבין שהאמת שלך היא לא האמת שלי.

הרי אותו ערבי לאומן אומר בפרוש את מה שרבים בשמאל טוענים - לכהנא ודומיו אין זכות קיום ללא שווה משקלם בצד הנגדי.
שועלים חתולים ודביבונים כגון אלוני, פרס, מרידור ורבים אחרים מאיימים על עצם קיומם של קבוצות אשר התמכרו לסכסוך ואשר ברור להם שכל התקדמות בהרגעת השטח היא סכנה ממשית לתמיכה באותם קיצונים.

אותו ערבי לאומני לא מסוגל להתמודד מול שולמית אלוני בדיוק כפי שכהנא לא מסוגל להתמודד עם סרי נוסייבה.
זה לא שהם רואים אחד בשני יריב ראוי ומכובד הם פשוט יודעים שללא האחד גם השני יעלם.
שני עולמות שונים 160032
התגובה שלך רואה את הצורניות של הסכסוך במקום לראות את התוכן, בעוד שאצלי הצורניות לא חשובה כלל. אני אשמח להיות באמצע הקונצנסוס. הדעות שלי, ובודאי קיומי אינן נובעות מהצורך שלי להיות קיצונית, וגם לא מקיומו של קיצוני בצד השני. אשמח להיות תחת גפני ותחת תאנתי כאשר זה יתאפשר.
שני עולמות שונים 160041
ממש לא.
אני אישית דווקא לא דוגל בשיטת ''הסוף למלחמות בשיטת ג'ון לנון'' ואיני רואה קץ לסכסוך המקומי שלנו בעתיד הנראה לעין.

מצחיק שאת מתיחסת לרובד המופשט של הבעיה היות וכאן לדעתי האשמה מונחת דווקא על כתפיך.
גישה אורוולית של ''יהודי - טווווב, ערבי - רעעעעע'' (נא לדמיין מבטא של כבשה מצויירת), היא גישה פשטנית וכוחנית.
איני מוצא שום תוכן באידיאולגיה אשר מנסה לעצב את עתידנו על פי צורת אבר המין הזכרי ולא על סמך רעיונותיהם וגישתם של הפרטים החיים באותה חברה.
כמובן שתשמחי להיות באמצע הקונצנזוס כל עוד יהיה מדובר בכך שההר בא אל מוחמד, אין לכך שום משמעות.
זכות הקיום אליה התייחסתי היא רעיונית ולא פיזית. הקבוצה עליה את נמנית יכולה לפעול כל עוד יש מידה מסויימת של סלחנות כלפיה מצד הציבור המתון יותר.
סלחנות זו נובעת לא מעצם ההסכמה עם שיטתך (האמת היא שאם אותם הדיוטות היו מבינים את כוונותיכם האמיתיות הם היו משנים את דעתם), אלא מעצם העובדה שהקיצונים בצד השני במעשיהם מכשירים את קיומך הרעיוני.
כמובן שהתופעה היא דו סטרית ומעשים שננקטים על ידי המלאכים הנרדפים בצד שלך משמשים אמתלה מצויינת לתמיכת הרחוב הערבי בפעולות החמאס ושות'.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים