מאמר עלוב 22419
איזה מאמר עלוב, משעמם ולא מצחיק.
מי זה הדג הזה, שאתם כל כך מלקקים לו?
אין פה עורך?
הדג שאנו מלקקים לו 22427
הוא אותו דמות אגדית בעל האתר המגניב
עין הדג: http://www.fisheye.co.il/
ביקורות סרטים לאנשים ששונאים ביקורות סרטים

כבוד הדג הוא גם מעצב אתר האגודה הישראלית למדב ופנטזיה

והסיבה שאנו מלקקים לו, מלבד זאת שלדעתינו המאמר
שלו נפלא ומאוד קולע למטרה לשמה הוא נכתב
(מה היא אגב?), ובכן הסיבה היא
שבתור מבקרים ומגיבים קבועים באתר עין הדג אין אנו רוצים
שהודעותינו שם יימחקו באופן מיסתורי
:-)

לגבי שאלתך האחרונה­ אז כן, יש עורך.

ואגב, האם אתה כל כך מפחד ממבקרי האתר שאתה מפחד
להסגיר את שמך? אפילו הפרטי? אפילו שם מומצא?
הדג שאתם מלקקים לו 22429
א: יש באתר הזה cookies, כך שהמנהלים יכולים לדעת מי אני (אני חושב) - ולכן העובדה שלא הסגרתי את שמי היא דמגוגיה זולה.
ב: הידעתם, קוראים יקרים, לכך שגל הוא הדג? שימו לב לגימטריה.
ג: הייתי באתר של הדג. אכן חביב ומעוצב לעילא, אבל די! כמה תגובות על גבי תגובות אתם יכולים לכתוב אחד באתר של השני? בחורות לא קוראות את הזבל הזה!
ד: המאמר לא כתוב נפלא. לא הייתי מרחיב, אבל כנראה שזה נדרש. אוסף ההצחקות והתובנות המובנות מאליהן שיעמם אותי כל כך שקראתי עד הסוף רק כדי לכתוב בקורת בלב שלם.
רוצה להגיד שהעתונות מתעסקת בשטויות? רוצה לבקר באופן עקיף את הפיחות בערכו של המוות? הנה, עשיתי את זה בשתי שורות.
ה: מי שקרא את סעיף ב והתעצבן - מגיע לו. אין לכם חוש הומור.
ו: בבחורות אני מתכוון לכוסיות (ר' סעיף ג)
ז: תסבירו לי למה אתם קוראים למישהו גאון בהתייחס למאמר השדוף הזה. בגלל בדיחות הקרש המאובקות? בגלל הרעיון על "לקרוא את ההספד של עצמך", המוכר לעייפה? או בגלל שהוא דמות אגדית עם אתר מגניב?

המאמר לא מצחיק, לא מעניין, לא מחדש, לא כתוב יפה.
מר זה שלא מסגיר את שמו 22430
א­ אתה יכול לבטל את אופציית העוגיות בדפדפן
ב­ לא , לא ידעתי. אני גרוע בגימטריה ­ אנא פרט
ג ­ כמה שיותר יותר טוב. אני לא כאן בשביל הבחורות
ד ­ על טעם ועל ריח...
וחוץ מזה ­ הרעיון הוא לא להגיד את זה בשתי שורות אלא
קצת להרחיב
ה­ לא התעצבנתי ונכון
ו­עדיין לא הבנתי.
ז ­ גם גם וגם אבל לא רק בגלל זה

המאמר כן מצחיק (אותי ) כן מעניין(אותי) כן מחדש (לי) ולדעתי
כתוב טוב מאוד
הדג שאתם מלקקים לו 22431
?kvar e efshar kzat lefarggen
הדג שאתם מלקקים לו 22432
Hey, I may be tempted to think that "lo masggir" Mr. Fish and Mr. Gal are one and the same person, running into critical dialogue with himself
tell ya guys that probably this fellow has no god

הדג שאתם מלקקים לו 22433
I was surely mistaken, yet it highly looks like it
surly u r mistaken 22436
for i am no craven
(and no fish either :-)

Yea 22438
Didn't mean to be mean, just played a guessing game.
My intentions - as pure as the bottom of a new born babe.
הדג שאתם מלקקים לו 22443
גל=33
דג=7

איפה הגימטריה?
או שאני טועה?
אני חושב שהבנתי 22444
שים לב:
גל=33=6
דג=7
אם תוסיף אחד לגל תקבל דג
אחד זה כמובן 13בגימטריה ואם ממשיכים זה 4

עכשיו אנו חוזרים לדג ומגלים שהוא בכלל דג אדום
שזה בגימטריה 58 ואם ממשיכים =4

אגב, אם תהית למה מוסיפים אחד לגל­
זה לכבוד בורא עולם שהוא כמובן אחד ויחיד
(לפחות זה מה שהוא טוען. אבל שמעתי שיש לו אח תאום איפשהו)

אני חושב שהצלחתי להסביר את טענתו של
זה שלא מסגיר את שמו

שלך
גל akaהבבא בובא
אני חושב שהבנתי 22445
זה במקרה הטוב נומרולוגיה
לא גימטריה
:)))

מה שבטוח, מתחת לפני השטח מתרחשים הדברים. מריבות עתיקות, שנאות ישנות.
יש הבדל ? (-; 22461
הסבר 22482
ראשית: אני מתחרט על התגובה.
זכותו לכתוב זבל,
זכותך להתלהב מזה.
אין לי מה להגיד.

מה, אני צריך לצפות שכולם יהיו ברמה שלי?

שנית: בדיוק לזה התכוונתי בגימטריה. אולי אתה באמת אני?

שלישית: מהרגע שגיליתי שאתה מסטרנט(!) לביולוגיה(!) במכון וויצמן(!) אני משתחווה לרגליך, ומסכים לכל דבריך. ברצינות.

והמאמר על התאים היה מעניין מאוד.
סוף דבר 22489
ראשית ­ אתה לא צריך לצפות שכולם יהיו ברמה שלך
ולא נכנס כאן להגדרה של מה היא הרמה שלך והאם היא
מעל או מתחת לזו של רד פיש. אתה גם לא צריך להמנע
מלהגיב על מאמרים לטוב ולרע אבל
אם אתה אומר שהמאמר גרוע עדיף לנמק ולא סתם
לקבוע עובדה
חוץ מזה­התגובה שלך גררה התנצחויות שלגבי לפחות היו מהנות

שנית ­ האם אני באמת מתדיין כאן עם עצמי?

שלישית­אני לא רואה איך זה צריך להשפיע.
אם זה היה דיון בענייני ביולוגיה כמו מאמרו של דר אבינתן
אז הייתי מבין,אולי. אבל מה הקשר בין מאמר זה לבין היותי מסטרנט
לביולוגיה נשגב מבינתי. ולגבי מכון וייצמן­ לא כולם כאן הם
גאונים. וגם לא כל כך קשה להתקבל למכון, לתואר שני לפחות.

ולבסוף ­ תודה.

סוף
finis
the end!

לא נכון, אין לי אחות תאומה. 55619
לגבי סעיף ג' (בעיקר, או שלא): 22483
נכון שב'אייל' ישנם גולשים שמגיבים גם ב''עין הדג'' (ולהיפך), אבל מכאן ועד ההכללה שכולם מגיבים כל הזמן אחד באתר של השני - הדרך עודנה ארוכה.

חוצמזה שגל הוא לא רד. אני יודעת, כי בזמנו כשנערך הסימפסון.קון, גם גל וגם רד היו בו, ולא רק שלכל אחד מהם גוף נפרד משל עצמו, הם גם לא נראים אותו דבר (משפט שבא כתגובה מראש לכל מי שיעז להגיד שאני אבו-ארבע וממילא רואה כפול).
השאלה היא 22490
האם את קיימת? או שהנך דמות פיקטיבית
שיצר אותה גל/רד במיוחד למצבים כאלו
:-)
ואולי בכלל כל המגיבים באתר הזה הם כולם
אדם אחד ­דובי­שרוצה שיחשבו שיש לו אתר
בו מבקרים המון אנשים.
איך אני יודע שאתם אמיתיים?
האם יש מישהו אחר מלבדי בעולם?
האם אני קיים?
השאלה היא 22495
Hey, since you experience
your thinking, at least you know that this experience and you exist. But maybe your experience is yet another fiction of yet another figure - mr. Long wooden leg) John. Your experience lasts as longs as
he dreams himself scratchingh his wooden leg
while he dreams, your whole virtual world spreads out with the real world as a feature in it.
During his dream he experience a single major enigma why the scratch doesn't stop. Whereas you experiene many enigmas
in science and everywhere, some concerning relations
,between the real and virtual world
like is Mr. Lo Maggir and Mr. fish the same and if and how
you are a feature of this Dual-Singularity
(are you in fact part of some misterious
triune entity?
You experience certainties naturally, but they are complementary to uncertainty states.

השאלה היא 22496
There are intermediary states with this she/Mr. long John, for example when she/he is tired - maybe the awareness of the trinity evolves in You/John/Fish there.
Is being tired part of his/her dream or is it on the verge before dreaming? Ask him/her.
"parting is such sweet sorrow (Shakespeare)
וחוץ מזה - גם ויסקי 22499
ובכן, לונג ג'והן הוא גם ויסקי.
מעניינת לכשעצמה היא פרשת גילגוליו של לונג ג'והן מגיבור תודעה אימפריאלי בריטי, אולי האנטיתזה בה' הידיעה לוורתר הצעיר של גתה ("יש כאלה שמעדיפים את המונולוג הפנימי. אני - לא, אני אוהב מכות. יש השורפים עצמם בריגושי האהבה, אני - נשמתי נעכלת בלהט הרום. יש הכולאים עצמם בכפר קונטיננטלי קטן עם מרציפן וערגה לאהובה, אני-האוקיינוסים כולם הם נחלתי. יש שמשתרכים עם כלב, ואילו על כתפי תוכי ענק המקלל ב-‏70 שפות")לפאב נידח בעיר קטנה ליד חולון.
אבל לונג ג'והן הוא גם וויסקי, ליתר דיוק, מצד אחד העולם החיצון, ומצד אחר, הוויסקי.
ליתר דיוק, העולם החיצון נמצא מכל הצדדים, שכן לונג ג'והן מגלה עד מהרה שהיקום שלו הוא
גליל נייר, ואל הוויסקי הוא יכול רק לצדד מבט. וגם אל הפקק - איתו נמצא לונג ג'והן ביחסים דיאלקטיים מורכבים.
ההמשך, דהיינו סיפורו הנוגה של הפירט בן דמות הוויסקי "בוא יבוא אולי, הו המלך האדיר", לחשה שרזדה העייפה מליל שימורים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים