|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | גם ככה קשה לזוז בכביש, ומי שנוסע בנתיב הימני צריך לעקוף אותם כל פעם שהם עוצרים בתחנה. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | אז הפתרון הוא קביעת הנתיב הימני כנת''צ, לא העלאת מספר המכוניות הפרטיות על הכביש. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | הרעיון הוא הפיכת כל הכביש, ולא רק הנתיב הימני, כנת''צ. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | (ועל הדרך, אם אפשר לדאוג לנתיב אחד לאופניים) |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | תל-אביב היא עיר עם כבישים צרים שאין בהם הרבה מקום ולכן הגבלת הנתיב הימני לתחבורה ציבורית רק תצר את מרחב התימרון של הנהגים ותגביר את הפקקים. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | אם כל מי שיסע בכביש יהיה אוטובוס (או מיניבוס, או מונית), התנועה תהיה הרבה פחות צפופה. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | ויהיה גם הרבה פחות חופש תנועה. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | יהיו קצת פחות חופש והרבה יותר תנועה. |  | 
|  |  | 
|  | 
 |  | ||
| 
 | ||||
|  | זה בעיקר משום שחלקם מתעקשים לעצור באמצע הכביש ולא להיכנס לתחנה. |  | 
|  |  | 
| חזרה לעמוד הראשי |  | 
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
|  RSS מאמרים |
			כתבו למערכת |
			אודות האתר |
			טרם התעדכנת |
			ארכיון |
			חיפוש |
			עזרה |
			תנאי שימוש והצהרת נגישות | © כל הזכויות שמורות |