![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
גם ככה קשה לזוז בכביש, ומי שנוסע בנתיב הימני צריך לעקוף אותם כל פעם שהם עוצרים בתחנה. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז הפתרון הוא קביעת הנתיב הימני כנת''צ, לא העלאת מספר המכוניות הפרטיות על הכביש. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הרעיון הוא הפיכת כל הכביש, ולא רק הנתיב הימני, כנת''צ. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
(ועל הדרך, אם אפשר לדאוג לנתיב אחד לאופניים) | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
תל-אביב היא עיר עם כבישים צרים שאין בהם הרבה מקום ולכן הגבלת הנתיב הימני לתחבורה ציבורית רק תצר את מרחב התימרון של הנהגים ותגביר את הפקקים. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם כל מי שיסע בכביש יהיה אוטובוס (או מיניבוס, או מונית), התנועה תהיה הרבה פחות צפופה. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ויהיה גם הרבה פחות חופש תנועה. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
יהיו קצת פחות חופש והרבה יותר תנועה. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זה בעיקר משום שחלקם מתעקשים לעצור באמצע הכביש ולא להיכנס לתחנה. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |