בתשובה לכליל החורש נאורי, 22/05/03 18:57
התפילה היהודית כריטואל של סקס ומוות 148156
חשבתי שכבר נגמלת המחוצפה השחצנית שלך.

אני לא מבין - משפט שמשמעותו, אני די מבין - למה אתה צריך לפנות אלי בגוף שלישי רשמי, כאילו אני איזה מישהו חדש באייל. לפנייה כזו יש משמעות אחת - נסיון להעלבה או הקנטה. חבל.

אולם זה רק שעשע אותי. מה שחרה לי זו הצליל הגס, הטון המתחטא-מתנשא בפניה שלך לטלה. למה התוקפנות, כליל?

ולעניין - אם יש לך שאלות, השגות או תיקונים, אם אתה רוצה לתמוך או להצביע על פרכות, יש צורה לעשות את זה, מבלי שתצטרך להעליב את עצמך בחוסר דרך ארץ מקובלת.

שאל והער או תאמר לי שאני טועה ושוגה. אני אשתדל לענות לך כמיטב ידיעותי הצנועות בהחלט.
התפילה היהודית כריטואל של סקס ומוות 148571
לו הייתי מעוניין בדין ודברים עמך, הייתי מגיב ישירות להודעה שלך, או שולח לך דבר דואל.

הפניה אליך בגוף שלישי רשמי היא סטנדרטית, ואני משתמש בה בדרך כלל כאשר אני מדבר בגוף שלישי על אדם שאני לא מכיר עד כדי כך, כאשר אני מדבר עם מישהו _אחר_ באייל, והרי זו הייתה תגובה אל _טלה_בר_, ולא אליך. האם היית מרוצה יותר מפניה כגון "בן-יעקב," "רון," או אולי "מחבר המאמר המלומד?" יש לי הרגשה שהיית מוצא טעם לפגם בכל אחד מאלה, הוכחה להתנשאותי, לחוצפתי, ליומרנותי, או לחוסר יכולתי להכין גולאש טעים.

אגב, כולי שמחה על כך ששועשת מן "החוצפה השחצנית" שלי, כדבריך.
מרפק 148575
האם יש גוף שלישי לא רשמי?
מרפק 148579
אני מניח ש''ברקת,'' או ''הבחורה הזו'' הן דוגמאות לגוף שלישי לא רשמי, בעוד ''הגבירה ברקת'' הוא דוגמה לגוף שלישי רשמי.

אגב, אני חייב להודות כי אכן, אינני יודע כיצד להכין גולאש טעים, או גולאש בכלל.
מרפק 148581
תודה.
לגבי הגולאש, עובדת על זה.
התפילה היהודית כריטואל של סקס ומוות 148590
סטנדרטית my foot.

ולעניינו, האם אתה רוצה להעיר משהו לתוכן התגובה שלי?
התפילה היהודית כריטואל של סקס ומוות 148594
סליחה שאני מתערב, אבל מה איכפת לנו אם יש לך רגל סטנדרטית או לא?
צרכי ארכיון. 148595

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים