בתשובה להאייל האלמוני, 18/02/04 14:20
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 198845
קראתי כל אות ראשונה אבל לא מצאתי מסר סמוי.

אני רמזתי לחידה-בדיחה הישנה על המתמטיקאי שלמד להכין כוס תה כאשר הקומקום היה על ריצפה ( ראשית, הרם את הקומקום לברז, שנית, מלא את הקומקום במים ...). בפעם הבאה שרצה להכין תה, הקומקום היה על השולחן, הוא הוריד אותו לריצפה ואמר- את הבעיה הזאת כבר פתרתי.
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 198974
כן, אבל מה עם מפעילי העגורנים? לא שכחנו.
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 198975
מפעילי העגורנים אתה שואל? מה עם מפעילי התנורים?
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 198978
או, ערן, אם אתה פה: הכותרת של תגובה 198805 היתה באמת הזמנה למערכת לשנות את הכותרת תוך גילוי אחריות לאומית. אפשר?
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 199034
אני מקווה שאתם מבינים מה היתה הכוונה המקורית בסיפורו של הרב יעקב נויגרשטיין.
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 199066
כן, מבינים, מבינים, אבל המשל ההוא חסר, איכשהו, אם יורשה לי, איזשהו משנה זוהר.
מה לעשות, המורה ניצה בכיתה ז' אמרה שצריך התחלה, אמצע וסוף, וייתכן שהכלל השטחי וחסר המעוף הזה הוא נכון גם כשמדובר במשל עמוק מני ים.

(ולא אכפת לי שאתה לא מכיר בקיומם של אלמונים. מצידי, זכותך המלאה היא גם לא להכיר בקיומה של הג'ירפה)
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 199101
לא הבנתי מה הבנת (ומה הקשר בין האכפתיות שלך לזכותה של הג'ירפה).
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 199177
אני גם לא בטוח שהבנתי מה הוא הבין. אני *חושב* שהבנתי למה התכוונת במשל על המשל, אבל אשמח מאוד אם תסביר.
מוסר ההשכל של הרב יעקב נויגרשטיין 199064
אני מודע לקיומה של הבדיחה ואף מכיר, אא''ט, מספר גירסאות שלה, אבל לי אין שום יומרות ומצידי זה היה בסך הכל שעשוע, שעשוע קטן ותו לא.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים