בתשובה לדורון הגלילי, 08/06/06 19:41
והאמת... 390251
6. זה לכאורה אנטי-עסקי, אבל אין להעלות על הדעת היום קמפיין של "יותר חשמל פחות עמל". אפילו אם קברניטי חברת החשמל חוככים ידיים בסיפוק על כל יום של צריכה היסטרית, הם יודעים שבפנייה לצרכנים עליהם לדבר אחרת לגמרי - להשוות נתוני מחיר לקילווט שעה בין שיטות חימום וקירור שונות, לתת עצות לבידוד ואיטום נכונים וכולי. הרי כבר היום חברת החשמל מפרסמת בין היתר עצות לחיסכון בחשמל (ממה שזכור לי: לא להפעיל "חצי מכונה" של כביסה וכדומה).

בנוסף, צריכת יתר של חשמל (קצרים, נפילות מתח), זה לא בדיוק ביקוש יתר שמחזק את האגו של החברה או תורם להעלאת האטרקטיביות/מחיר של מוצריה. זאת, בניגוד למשל לתורים ארוכים לקבלת מכשירים סלולריים.

ועוד: מדי פעם חברות מזון מפרסמות בעיתונים התנצלויות על כך ש"אזל המלאי" של מוצר זה או אחר, ומבטיחות לספקו בהזדמנות. אז זה הצד השני של העניין, וקשור בהוגנות בשירות (הוגנות? בחח"י? חזור לתחילת הסעיף).
והאמת... 390307
א. מה, אני היחיד שזוכר את "ליישר את הקו"? אני חושב שהגיע הזמן לקרוא לאלכס אנסקי חזרה לדגל!

ב. התנצלויות כגון "אזל המלאי" הן בד"כ פשוט עוד דרך ליצור באזז סביב מוצר מסויים. יש מוצרים חדשים עם השקות גדולות שיוצרים בהם חוסרים מכוונים בדיוק לשם כך, ואז מפרסמים על כפולה שלמה "התנצלות" על כך שהביקוש "עלה על המצופה".

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים