בתשובה למורהשמש, 19/09/06 12:05
אבל למה בירושלים 410309
ובכן.
במקור, זה אמור היה להיות *ה*מצעד *ה*עולמי, וכידוע לכולנו, ירושלים היא בירת ישראל לנצח נצחים.
יתר על כן, אם מצעד מיועד להשיג התקדמות בנושא זכויות גייז, וכו' וכו'‏1, הרי שבתל אביב זה כבר הושג היטב. בירושלים לא, ובירושלים דווקא יש קהילה‏2.
עם כל הכבוד, תל אביב והיא לא מרכז העולם, והיא רחוקה כולה שעה נסיעה מירושלים. אם היה בכוונתך להגיע למצעד בתל אביב, הואל והגע למצעד חשוב יותר, שבמקרה שלו תפיסת זיון היא סיידאפקט חביב ולא המטרה.
אם אתה לא הומו וכל כוונתך היתה הבעת הזדהות, אז הנסיעה מוצדקת אף יותר.

ובנובמבר לא הולכים לים אפילו בתל אביב.
להיפך. אם היה שם ים היית יכול להגיד "ים יש לי גם בתל אביב".
1 להזכיר, מטרת המצעד היא לא ישבנים חשופים בפרהסיה, וגם לא הליכה לאורך כל אבן גבירול בצהרי היום הכי חם בשנה עד למתחם מגודר בפארק הירקון, שהוא מסריח ממסחריות אבל אין בו טיפת צל.
2 והרבה יותר סימפטית מזו שבתל אביב.
אבל למה בירושלים 410311
זה מעניין. אילו התקדמויות ניתן לזקוף לזכות המצעדים?
אבל למה בירושלים 410691
(היפותזה) גידול באחוז היציאה מהארון.
אבל למה בירושלים 410932
בהומואים ובזכויותיהם אתה יכול לתמוך, לתקוף בחריפות רבה, או פשוט להתעלם מהנושא באי-נוחות ולשמור על הסטטוס קוו. אני מעריך שרוב הציבור מתעלם באי-נוחות, אלא שאתה פשוט לא יכול להמשיך להתעלם ממי שמקפץ מולך עטוי נוצות וחשוף-שת בתוך קהל משולהב בן 10,000 איש. זה משאיר לך את האפשרות לקבל אותו ואת הסכם האיחוד-הפרסונלי שלו באנחת ויתור ועיקום-אף, או לדקור אותו. נראה לי שרוב הציבור יבחר באופציה הראשונה. כמובן שאי-אפשר להוכיח יחס סיבתיות עקיף כמו קבלת חוק בכנסת בקריאה שלישית בגלל זה.
אבל למה בירושלים 410935
למה אי אפשר להתעלם? אפשר. לפני שנה וקצת הופגנה התעלמות נאה מחבורה גדולה עוד יותר של אנשים שיצרו שרשרת אנושית וצרחו שכולנו נישרף בגיהנום ודברים מגניבים שכאלה.
אבל למה בירושלים 410955
לא התעלמו מהם בכלל אלא התעמתו איתם ישירות בהשקעה משמעותית מאוד של כסף, כח אדם, תשומת-לב ורגש, מצד הממשל, התקשורת, והציבור. קשה לי לראות את הציבור הישראלי טורח עד כדי עימות מסודר רק כדי למנוע מכמה הומואים לקבל תעודה רשמית על זה שהם מביאים זה לזה בתחת‏1. או שידקרו אותם, או שיגידו נו-טוף. אם הייתה באמת סכנה שיפנו אותם ברגישות-ונחישות מהמועדונים שלהם ומהבית של החבר שלהם, תאמין לי שלא היית רואה באבן-גבירול שום נוצות ושום בטיח. היו יושבים בבית ואומרים תודה שלא שולחים אותם לתאי הגזים.

1 כמה מחברי הטובים ביותר, וגו'.
אבל למה בירושלים 410970
ההשקעה המדוברת הייתה מה שתוכנן ממילא. הנקודה היא שמה שאותם אנשים עשו כוון כדי להשיג מטרות אחרות, ומאותו הרצון התעלמו לחלוטין.
אבל למה בירושלים 411027
אילו מטרות אחרות?
אבל למה בירושלים 411028
ביטול תוכנית ההתנתקות.
אבל למה בירושלים 411506
שוב, לא התעלמו ממנה. קשה לי לזכור התיחסות ממוקדת כל-כך בתקשורת לאיזושהי עמדת מיעוט. פשוט, הרצון ההפוך היה חזק מאוד. אין רצון הפוך חזק כל-כך ברוב בציבור בנושא שלנו.
אבל למה בירושלים 410314
למה כוונתך באמירה שהקהילה הירושלמית היא הרבה יותר סימפטית מן התל אביבית?
אבל למה בירושלים 410338
אני אסביר: הקהילה הירושלמית הרבה יותר ידידותית למשתמש.
בין השאר בגלל שהיא קטנה, ואף על פי כן יש בה גוונים ובני-גוונים. כך למשל, הבית הפתוח, ככל הידוע לי, הוא היחיד שעובד בשיתוף יהודי-ערבי, ויש גם גייז דתיים אורתודוקסים בירושלים.
בירושלים יש גם הרבה פחות שואו אוף.
ובירושלים לא מקצים מחמת מיאוס דו-מיניות/ים, כמו שזה קורה בתל אביב.
אבל למה בירושלים 410339
________________-
1. אני לא בטוחה שאת צודקת. ההומואים האלה תמיד מארגנים את המצעד ביום הכי חם בשנה באמת, ואם זה לא סידור עם אלוהים כדי להצדיק ישבנים חשופים (ולמנוע ממזדהים סתם להגיע), אז אני לא יודעת מה זה.
אבל למה בירושלים 410348
1 תראי, ההומואים הם בממוצע רק רבע מהקהילה, אבל הם הכי דומיננטיים. זה הגיע לידי כך שהיתה תקופה שבזמן הורוד, שאמור להיות מגזין של הקהילה כולה, היו תכנים הומואים בלבד, ופעם במאה שנה דברים שמעניינים גם את האחרים.
ושוב. ככה זה בתל אביב.
בירושלים מארגנים את המצעד בערב (השנה לא, אבל השנה זה כבר נדחה לנובמבר), ככה שפחות חם. ובסוף יש מקום עם צל. ולא רק דוכנים של גורמים מסחריים.

ואגב, כאן המקום להגיד שיש גם שלאף אחד אין מונופול על הטפשות, וכפי שיש טפשים בימין וטפשים בשמאל, יש גם מטומטמים גאים.
אבל למה בירושלים 410351
ההומואים הם בממוצע רק רבע מאיזה קהילה?
אבל למה בירושלים 410354
רבע בממוצע מקהילת הלס. הבי. הטראנס וההומו‏1.

1 רק שמהבי מתעלמים, הטראנסים מעטים, לדעתי, והלסביות הן נשים.
אבל למה בירושלים 410360
אם הטראנסים מעטים אז כל האחרים הם יותר מרבע, לא?
אבל למה בירושלים 410367
כאן יסלל בקרוב פתיל מתמטי ארוך ומייגע.
אבל למה בירושלים 410368
חכה חכה שנגיע לשאלה האם המצעד יבצע תנועה בראונית.
אבל למה בירושלים 410427
זה תלוי מי הכוריאוגרף.
אבל למה בירושלים 410370
ממוצע.
אם למשה יש 3 תפוחים,
לאבי יש 1
לחדווה יש 4
ותקוה יש 6,
יש לכל אחד מהם בממוצע 3.5 תפוחים, אפילו שלאבי יש רק 1.
אבל למה בירושלים 410378
דוגמת התפוחים ברורה, אבל לא רלבנטית. אם ישראל מחולקת לערבים ויהודים, ויש פי ארבעה יהודים מערבים, זה יהיה קצת מצחיק לומר "היהודים הם רק חצי מהקהילה הישראלית", לא?
אבל למה בירושלים 413291
בטח שזה יהיה מצחיק. בין השאר משום שאם יש פי 4 יהודים מערבים, היהודים הם לא חצי.
אבל למה בירושלים 413388
ואם הטראנסים מעטים, אז כל האחרים הם יותר מרבע בממוצע, לא?

זה רק נדמה לי, או שאנחנו שוב מתווכחים על שטויות, ועוד אחרי
יום כיפור (איקון תוהה-משועשע)?
אבל למה בירושלים 413399
לא.

בטח שאנחנו מתווכחים על שטויות. אבל ככה הידוע לי, זו לא עברה שבין אדם לחברו, ואפילו לא בין אדם למקום.
אבל למה בירושלים 413400
זו עברה שבין אדם למקום אחסון.
אבל למה בירושלים 413427
בואי נשאל ככה: האם ההומוסקסואלים הם רק רבע, מספרית?

ודאי שזו לא עבירה, אבל אחת ההבטחות שהבטחתי לעצמי ביו"כ היתה לצמצם את הזמן שאני מבזבז על שטויות... אפשר לקרוא לזה עבירות שבין אדם לעצמו.
אבל למה בירושלים 413507
מספרית - לא. ממש לא.
כמעט חצי, אני משערת.
אבל למה בירושלים 410357
שום טמטום לא יכול לעזור לך לסדר 36 מעלות בצל דרך קבע. רק התערבות אלוהית עושה את זה.
אבל למה בירושלים 410371
התבונה יכולה לסדר 36 מעלות בצל.
הטמטום מסדר הרבה יותר מעלות בשמש.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים