בתשובה לנועה ו, 19/09/06 13:41
אבל למה בירושלים 410311
זה מעניין. אילו התקדמויות ניתן לזקוף לזכות המצעדים?
אבל למה בירושלים 410691
(היפותזה) גידול באחוז היציאה מהארון.
אבל למה בירושלים 410932
בהומואים ובזכויותיהם אתה יכול לתמוך, לתקוף בחריפות רבה, או פשוט להתעלם מהנושא באי-נוחות ולשמור על הסטטוס קוו. אני מעריך שרוב הציבור מתעלם באי-נוחות, אלא שאתה פשוט לא יכול להמשיך להתעלם ממי שמקפץ מולך עטוי נוצות וחשוף-שת בתוך קהל משולהב בן 10,000 איש. זה משאיר לך את האפשרות לקבל אותו ואת הסכם האיחוד-הפרסונלי שלו באנחת ויתור ועיקום-אף, או לדקור אותו. נראה לי שרוב הציבור יבחר באופציה הראשונה. כמובן שאי-אפשר להוכיח יחס סיבתיות עקיף כמו קבלת חוק בכנסת בקריאה שלישית בגלל זה.
אבל למה בירושלים 410935
למה אי אפשר להתעלם? אפשר. לפני שנה וקצת הופגנה התעלמות נאה מחבורה גדולה עוד יותר של אנשים שיצרו שרשרת אנושית וצרחו שכולנו נישרף בגיהנום ודברים מגניבים שכאלה.
אבל למה בירושלים 410955
לא התעלמו מהם בכלל אלא התעמתו איתם ישירות בהשקעה משמעותית מאוד של כסף, כח אדם, תשומת-לב ורגש, מצד הממשל, התקשורת, והציבור. קשה לי לראות את הציבור הישראלי טורח עד כדי עימות מסודר רק כדי למנוע מכמה הומואים לקבל תעודה רשמית על זה שהם מביאים זה לזה בתחת‏1. או שידקרו אותם, או שיגידו נו-טוף. אם הייתה באמת סכנה שיפנו אותם ברגישות-ונחישות מהמועדונים שלהם ומהבית של החבר שלהם, תאמין לי שלא היית רואה באבן-גבירול שום נוצות ושום בטיח. היו יושבים בבית ואומרים תודה שלא שולחים אותם לתאי הגזים.

1 כמה מחברי הטובים ביותר, וגו'.
אבל למה בירושלים 410970
ההשקעה המדוברת הייתה מה שתוכנן ממילא. הנקודה היא שמה שאותם אנשים עשו כוון כדי להשיג מטרות אחרות, ומאותו הרצון התעלמו לחלוטין.
אבל למה בירושלים 411027
אילו מטרות אחרות?
אבל למה בירושלים 411028
ביטול תוכנית ההתנתקות.
אבל למה בירושלים 411506
שוב, לא התעלמו ממנה. קשה לי לזכור התיחסות ממוקדת כל-כך בתקשורת לאיזושהי עמדת מיעוט. פשוט, הרצון ההפוך היה חזק מאוד. אין רצון הפוך חזק כל-כך ברוב בציבור בנושא שלנו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים