בתשובה להאייל האלמוני, 26/06/07 18:34
יפה, אז זה הפתרון 448632
אתה צודק, ''להגדיל תקציבים'' מכיל כתת קבוצה את ''להחזיר תקציבים שקוצצו'', ולמעשה השני נחות מהראשון - אז מה שהראשון לא משיג, כנראה שגם השני לא.

עם כל הכבוד למדינות העולם הנאור, אני מנסה לרמוז שאם שיטת הבדידים (ז''ל, אבל זו רק דוגמה) היא אסון, אז מורה מוצלח שנמשך למערכת יוכל לכל היותר לנטרל את נזקיה - הוא יתקשה להכניס שינוי פרדיגמה למערכת כולה, ולדעתי אולי זה מה שצריך.

הפסקה הלפני אחרונה שלך לא ברורה לי. אני לא רואה סתירה ולא טוען שיש סתירה בין הגדלת תקציבים ובין שינוי תוכנית הלימוד, אלא רק שההצעות של הועדה לא דיברו על שינוי שכזה, ולכן ממילא אין סיבה מיוחדת להניח שזו מטרת התקציבים. ולא, אני לא מציע לפנות לסנדלרים. אני מקווה שיש בארץ מספיק אנשים שמבינים במתמטיקה ובחינוך שאליהם כן אפשר לפנות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים