בתשובה לאיציק ש., 27/09/09 17:50
תגובה 526058
כבוד גדול אתה עושה לו בכך שאתה הופכו ל*דמגוג היחיד?*!?!.

(אין לי טיעון טוב ולכן אני צריך להרים את קולי)
תגובה 526069
לפני מספר ימים הוא היה המלך. הוא שם בכיס הקטן את אחמדינג'אד מבחינת הכמות והריכוז של הדמגוגיה. כמובן שהיו שם באו''ם עוד דמגוגים, אבל לא כמו נתניהו.
תגובה 526082
הוא הצליח בזה בצורה פנטסטית. אפילו אנשים שרואים עצמם מחויבים להביע שנאה כלפיו חושבים שהוא דיבר נפלא. נראה לי שרמת האנגלית של ברק וליברמן עשתה לו את כל העבודה: לפחות השפה של נתניהו טובה ורהוטה.
תגובה 526086
מי מהשונאים של נתניהו חושבים שהוא דיבר נפלא?
תגובה 526101
התכוונתי לאנשים שדיברתי איתם אישית, לא ידוענים.(ואני ודאי לא נמנית עליהם).
תגובה 526112
אני. טוב, אני לא באמת שונא את נתניהו, סתם לא סובל אותו, את דעותיו ואת התנהגותו במישור הממלכתי והאישי, אבל עדיין אני חושב שהנאום שלו היה מרשים גם מבחינת התוכן וגם באופן הצגתו.
דמגוג 526114
לדעתי התסרוקת שלו קלקלה.
דמגוג 526133
בהתחשב בנתוני הפתיחה הוא (הספר שלו) עשה עבודה לא רעה (כמו גם הנאום עצמו).
תגובה 526139
כשראיתי שמה שיש לראש ממשלת ישראל להראות באו"ם זה את תכנית מחנה אושוויץ ולדבר על ועידת ואנזה- אם זאת לא דמגוגיה אז דמגוגיה מהי?
תגובה 526140
בהקשר של הדיון: "האם היתה שואה?" זה לא דמגוגיה.
בהקשר של הדיון: "האם מעשיה של ישראל בעזה מוצדקים?" זה דמגוגיה.
תגובה 526144
האם הצגת תכנית מחנה אושוויץ באו"ם איננה דמגוגיה? זה משהו שקשור למדיניות של מדינת ישראל? משהו שקשור להצגת דרכה? משהו לקוי אצלנו שקשירת השואה לכל דבר-הפעם לא כאזכור אלא כהרצאה שיטתית-נראית לנו טבעית.
תגובה 526149
לא, הצגת תכנית מחנה אושוויץ באו''ם היא לא תמיד דמגוגיה.

זה לא קשור למדיניות של מדינת ישראל, הדיונים באו''ם אינם רק על מדיניות של מדינת ישראל, זה קשור לדיון שהתקיים באו''ם על קיומה ההיסטורי של השואה.

''משהו לקוי אצלנו שקשירת השואה לכל דבר-הפעם לא כאזכור אלא כהרצאה שיטתית-נראית לנו טבעית.'' לא, במקרה הזה הליקוי הוא אצלך. לא מדובר בקשירת השואה ''לכל דבר'', מדובר בקשירת השואה לשואה.
תגובה 526151
אוקיי, אז משהו לקוי בי. אנחנו צריכים להגדיר מחדש את מדיניות החוץ של מדינת ישראל:
לחזק את התמיכה במדינת ישראל, להעמיק את הקשרים הכלכליים, להסביר את מדיניותה של מדינת ישראל, להלחם בהכחשת השואה.
תגובה 526153
ראשי מדינות לא עוסקים רק בהעמקת הקשרים הכלכליים ולהסביר את מדיניותם. משום מה כשזה אובאמה, קאסטרו, צ'אווס, פוטין, מרקל, ברלוסקוני, אחמדיניג'אד או סרקוזי אתה לא חושב שזאת דמגוגיה.
תגובה 526157
שוב אנחנו חוזרים לבקיאות המפליגה שלך במה אני חושב. אחמדינג'אד דמגוג לא קטן. כל אלו שהזכרת הם דמגוגים במידה זו או אחרת. נתניהו בנאומו בעצרת קטף את האליפות.
תגובה 526163
איציק, נראה לי שאתה מפספס כאן את הנקודה.

אחמדניג'ד מכחיש את עצם קיומה של השואה. לכן לגיטימי לטעון (להוכיח, להדגים, או כל דבר דומה) שהיתה שואה. אפשר להסתייג ולהגיד שעצם העובדה שראש ממשלת ישראל צריך לטעון את הטענה הזו הופך אותה ליותר שנויה במחלוקת ולכן הצגת ההוכחה בנאום היתה אולי מזיקה. אולם לא נראה לי שזה מה שהפריע לך.

נראה לי שמה שבאמת הפריע לך הוא ההשוואה בין אירועי מתקופת השואה לבין אירועים מימינו אנו. אני צודק?
תגובה 526180
בודאי שאתה צודק. זאת הדמגוגיה הבוטה של הופעתו.רכיבה ופמפום רגשי האשמה של האירופאים כדי להראות שיש קו ישיר בין היטלר לאחמדינג'אד והטרור. וכל מה שכל אלה רוצים הוא להשמיד את היהודים -שום דבר לא השתנה. צר לי שיכולים להיות אנשים כאן שמתפעלים מהדרך הזאת, כמובן שמי שמספק לביבי את התואנה הוא הדמגוג השני-אחמדינג'אד.
תגובה 526233
הנה מאמר של כותב המאמר שמתחתיו אנו מגיבים (יוסי גורביץ).
שבו הוא מדבר על האיסלם, אחת הטענות שלו היא שלאיסלם "אין כל בעיה הלכתית ברצח: לעובדי אלילים ממילא אין זכות לחיים, וד'ימי שהתקומם איבד את כל זכויותיו" . האמת מוזר למצוא תגובה כזאת מתחת למאמר שמוצא קשר בין היהדות והציונות לנאציזם(אוי,המצאנו את המוסר,איך אנחנו ישנים בלילה?) כל קשר שאפשר למצוא בין היהדות לנאציזם אפשר למצוא את אותו קשר לאיסלם רק שבאיסלם זה גם הרבה יותר קיצוני גם אקטואלי וגם מבוצע הלכה למעשה ובהקפים גדולים. האמת היא שחוץ מחוסר ההצלחה היחסי שלהם כל הנתונים הם דוקה "לטובת" האיסלם.
תגובה 526235
הקורא הנבון מוזמן לנחש את תוכנו של המאמר.
תגובה 526248
מה, יהדות איננה קולקטביזם?
תגובה 526254
קודם כל לא ,לדוגמה אסור לתת יותר מחמישית מהונך לצדקה.
דבר שני מה הקשר? אתה מחלק את העולם לאינדובאליסטים ונאצים?
תגובה 526255
"אסור לתת"? וזה לא קולקטיביזם?

החלוקה היא לא המצאה שלי- אם אתה לא אינדיבידואליסט אתה נאצי. קוראים לזה גודוויניזם.
תגובה 526256
קולקטיביזים פירושו העדפת החברה על היחיד. איך חוק שכל מטרתו טובת היחיד יכול להיות קולקטיביזים?
וחוק גודווין לא תקף בדיונים שבראש העמוד שלהם כתוב "היטלר".
תגובה 526257
תגובה 526044. עוד לא מאוחר מדי.
תגובה 526258
אני לא יודע אם החוק הזה מטרתו טובת היחיד (אבל היומרנות הזאת לדעת מהי טובת היחיד ולחוקק בהתאם היא מסימני הקולקטיביסט), אבל אני כן יודע שאינדיבידואליסט לא אוסר עד שאין לו הוכחה שהדבר שהוא אוסר פוגע באחרים.

לא הכרזתי על גודווין בדיון, רק הסברתי שהגישה שמי שלא בעדי הוא נאצי זה חוק גודווין.
תגובה 526261
אני מסכים לחלוטין(לא איתך,עם צפריר).
תגובה 526225
קדאפי שכנע בקיומה ההסטורי של השואה באופן מרשים בהרבה. התוספת של נתניהו רק גרעה מזה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים