בתשובה לגיל, 16/01/10 1:59
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533419
אני לא עם השופט, אבל הייתי נזהר קצת יותר ממך לפני שהייתי אומר ''פנטזיה'' לעומר שבא בעצמו, אא''ט, מעיסוק בהוראה.
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533423
כלומר, מכיוון שעומר עוסק בהוראה, הרי שהדעות שהוא משמיע בתחום החינוך "נכונות"? איך הרעיון הזה - שמי שעוסק בהוראה הדעות שלו לגבי חינוך "נכונות" - מתיישב עם העובדה שיש אנשים שעוסקים בהוראה והדעות שלהם לגבי חינוך הפוכות לגמרי?

אתה והוא מביעים אותה השקפת עולם, בעצם. שניכם, כנראה, תופסים תחומים כמו חינוך וכלכלה כתחומים שהפתרונות לבעיות שהם מעלים רחוקים מאיתנו רק כדי התמקצעות בהם.

אבל השקפת העולם הזאת מתנפצת אל מול המציאות. לא רק שחשובי התיאורטיקנים של החינוך והכלכלנים הגיעו פעמים רבות למסקנות הפוכות, רבים מהם גם נחלו כישלון חרוץ כשניתן להם ליישם את השקפותיהם, ולא חסרות דוגמאות לכך.
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533424
לא, מכיון שעומר עוסק בהוראה, אז ייתכן שהוא עצמו התמודד בהצלחה עם מקרים של תלמידים אלימים (אני לא יודע, אני רק אומר שזה ייתכן, ואולי כדאי לשאול אותו לפני שאומרים לו שהוא עוסק בפנטזיות).
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533476
אבל זה בכלל לא מה שהוא טען כאן, הוא רק אמר שצריך להשאיר את הטיפול בבעיות לאנשי המקצוע. אתה לא מתייחס לדיון שמתנהל כאן, אלא לדיון שמתנהל כנראה בעיני רוחך.
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533486
כפי שכבר הסבירו לך בתגובה 532438, לא אוסרים כאן על נושאים לדיון, את תנאי השימוש ניתן לקרוא במקום המתאים ‏1, וגם אין צורך מיוחד בהערות כמו "אתה לא מתייחס לדיון שמתנהל כאן, אלא לדיון שמתנהל כנראה בעיני רוחך".

אין שום בעיה עם עיני רוחי ולא עם עיני הפיזיות, שרואות מצויין: דיון 3176 עוסק באלימות בתוך מערכת החינוך. כותרת דיון 3176 - "בית המשפט: אין להוציא תלמיד אלים ממסגרת החינוך הרגילה".
שים נא לב (אם מותר לבקש) לתגובה 533432 של עומר מוצפי - היא עוסקת באופן ישיר בנושא הדיון.

1
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533488
ואני בכלל חושב שהכרטיס האדום לזידאן היה מוצדק וטיפשי שבחרו בשחקן המצטיין של הטורניר לפני שמשחק הגמר הסתיים.
במדינה חופשית הבעיה לא הייתה נוצרת מלכתחילה 533910
כמובן שהשכלה או מיקצועיות לטענתך אינן רלוונטיות כי מכילות הרבה מאד תפיסות. זו טענה קלושה בהתחשב בכך שבמקרה המדובר מי שחשב שזכות ההחלטה עליו אלו חבורה של הורים שביהם מקצועות רבים כמו גם תפיסות רבות ויחד עם זאת אני בטוחה שבורות גמורה לגבי נתונים משמעותיים כגון סל השעות של ביה"ס וכמה מהן יכולות ללכת לטיפול בילד האלים ובאיזו השלכה על ציבור הילדים וכו'. אבל אתה יודע- זה לא רלונטי בוודאי הידע הזה של המנהלת ו/או נסיונה החינוכי, השכלתה וכו' כי אין לדעת מה תפיסת העולם שלה. בעוד שהחלטת ההורים שנובעת בוודאי מראיה מקיפה מקצועית ונכונה בוודאי צריכה גם היא להגביל את המנהלת כמו גם את המורים שמתמודדים ללא תנאים במצבים בלתי אפשריים שכאלה. כי הרי אין להם באמת יכולת להגיד מה נכון. אבל להורים כן- מה מכשיר אותם לכך? תפיסת עולם נכונה? הכשרה מקצועית בתחומים משמעותיים יותר? הבנה עמוקה בחינוך???
אם יש להם הבנה עמוקה בחינוך אני מציעה להם באמת להשקיע את האנרגיות של המשפט בהקמת בי"ס פרטי. נראה מה הם יצליחו לעשות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים