תקשורת עוינת? 554955
לפי התוצאות הנוכחיות, התקשורת עושה לנו שרות דוב.

אני מניח שזה סתם בגלל שנתקלים בה יותר. דוגמה למפגש מכשיל מהסוג הזה:
תקשורת עוינת? 556279
משום מה חברות התקשורת מתעקשות להדריך את עובדיהן בסגנון בית הזונות החדש בעיר‏1, למרות שהגישה הזו מעלה לישראלים (ואני ביניהם) את הסעיף.
ה"תודה לך שהמתנת" של המוקדן עם הסלוגנים המוקלטים בעת ההמתנה "X עושה הכל בשביל שתהיה מרוצה" ישר מעלים לי פלאשים ל 1984.

1 למי שעדיין לא מכיר: בית זונות חדש נפתח בעיר, מהודר ונוצץ, עם אורות ושטיחים כמו בווגאס. בא שמואל בפליאה לנסות את המקום המדהים, והנה למולו פקידת קבלה חיננית. איך אתה אוהב את זה, היא שואלת אותו. רגיל הוא עונה. רגיל זה קומה שלוש בבקשה, היא עונה לו בחיוך מצודד. שמואל עולה לקומה שלוש ופוגש פקידת קבלה נוספת. אתה מעדיף רזה או מלאה? - מלאה. בהירה או כהה? - בהירה. גש בבקשה לחדר 317, אומרת הפקידה בחיוך מצודד. שמואל הולך בהתפעמות לחדר 317 אבל כשהוא נכנס הוא מופתע לגלות שיצא החוצה מהבנין. בסערה הוא נכנס בחזרה ללובי ושוטח את טענותיו לפקידה. בחיוך היא עונה לו- אנחנו עדיין בהרצה, זונות עוד אין לנו, אבל איך השירות?
תקשורת עוינת? 556376
כידוע אני די מתנגד לתופעת ריבוי החוקים הפושה במקומותינו, אבל כאן אינני יכול עמוד בפני הפיתוי, ואני מציע לחוקק חוק לפיו בזמן שהלקוח ממתין לתשובה תושמע בטלפון פרסומת לחברה מתחרה. אני בטוח שבעיית זמני ההמתנה תתפוגג כהבטחות הפוליטיקאים לאחר הבחירות.
תקשורת עוינת? 556382
כמה תשובות. בחר את זו שאתה מעדיף:

1. התעללות ב(לקוחות)שבויים מנוגדת לאמנת ג'נבה.
2. רק מנציח את הקרטל.
3. הפרסומת המתאימה תגרום ללקוחות לקשר את ההמתנה המכאיבה עם הבטחות המתחרים.

אבל עכשיו ברצינות. בתור מי שמכיר פחות או יותר את שיקולי הצד השני: כמות העונים במוקד השרות קבועה, באופן כללי. הצורך לתת שרות יעיל (כלומר: גם להפחית למינימום את הזמן שהם יתבטלו) אומר שבעומסים גדולים מחכים יותר.

מערכת ניתוב שיחות היא ממשק לא יעיל. אבל מטרתה העיקרית היא לחסוך את זמנו של איש השרות. נראה שיש כאן שיקולים סותרים. המתקשר שונא את המערכת האוטומטית ורוצה להגיע כמה שיותר מהר למענה‏1 אנושי, ואילו ה״מערכת״ שואפת לקבל מהמתקשר כמה שיותר מידע חשוב לפני שמדיעים למוקדן.

(לכן מערכת שבה צריכים לספק את הנתונים כמה פעמים, או שבה אני צריך לספק שוב למוקדן את מה שכבר הקלדתי, נוטה לעצבן אותי)

1 איך מנקדים את זה?
תקשורת עוינת? 556389
יש לנו אי הסכמה מסוימת לגבי המונח ''שירות יעיל''. עפ''י ההגדרה שלך, הכי יעיל לבטל את מחלקת השירות לגמרי. אין לי בעיה עקרונית עם מערכות ניתוב, אבל היישום שלהן הוא בהרבה מקרים מתחת לכל ביקורת.
תקשורת עוינת? 556424
יש לי סבלנות של נזיר בודהיסטי למערכות ניתוב, כל עוד הן מבצעות את תפקידן (וחלקן באמת בסדר- בנק הפועלים, יס) הבעיה שלי היא כאשר הגעתי למוקדן או מוקדנית הוא מתחיל עם גינונים הומואים (שמוכתבים לו בפרומפטר) "במה אני יכול לעזור לך...המתן מספר דקות בבקשה...תודה לך על ההמתנה..." ואחרי עשרים דקות הוא עדיין לא ענה על שאלת כן לא ששאלתי אותו בהתחלה והתשובה עליה היתה יכולה לחסוך 19 וחצי דקות של סיוט בורוד. ואז כל מה שבא לי להגיד לו (ואני בטוח שאחרים אומרים) זה יאללה יאללה כושלאמשך זדיין לי מהפרצוף ימנייק.
תקשורת עוינת? 556460
יש לך משהו גם נגד ההומואים עצמם או שרק נגד הגינונים?
תקשורת עוינת? 556476
ידעתי שמישהו יתפס לטפל, אבל הייתי משוכנע ששרשרת האיחולים בסוף ההודעה היא זו שתתפוס את הספוט.
הגינונים הם של נחמדות אמריקאית מזויפת, בדיוק מה שיכול לחמם את המאצ'ו הישראלי הממוצע לנקודת ההבזק שלו במהירות שיא. לתאר אותם כגינונים הומואים נראה לי קונטראסט מתאים למאצ'ואיות המיוזעת של המתקשר (אני).

ונגד הומואים אין לי כלום. ניסיתי אקונומיקה, ספירט, אצטון, ברזלית. כלום לא עוזר.
תקשורת עוינת? 556519
אם אתה צריך משהו נגד הומואים, אני מאמין שסטריכנין או ציאניד יעשו את העבודה. אם זה מסובך להשיג, לך על רעל עכברים.
תקשורת עוינת? 556607
טווח פעולה רחב מדי.
תגובה 556520 נראית לי פתרון יעיל.
תקשורת עוינת? 556520
פלאנל בדוגמת משבצות - גם מסיר וגם מרחיק
תקשורת עוינת? 556459
1 ע' בחטף פתח, לא?
תקשורת עוינת? 556794
נורא תלוי באיזו חברה את מקבלת את המענה הזה. בחלק גדול מהן זה מ' בשווא ו-ע' בקמץ.
תקשורת עוינת? 556822
לא הצלחתי למצוא מילה שעונה לקריטריונים שלך, ולכן אני מסיק שהתכוונת לפתוח את העין.
תקשורת עוינת? 556851
לתומי חשבתי שמנקדים מַעֲנֶה ?
(לבעלי דפדפנים מאותגרי ניקוד: מ' פתוחה, ע' בחטף-פתח, נ' סגולה)
לפחות כל כתוב לי במשלי 15, 1, לא? ) מַעֲנֶה-רַּךְ יָשִׁיב חֵמָה וּדְבַר-עֶצֶב יַעֲלֶה-אָף)
ע' פתוחה הולכת כמדומני עם מ' שבואה (או שבויה? הכוונה מ' בשווא)
תקשורת עוינת? 556852
סליחה - שגיתי בהבנה - היה נדמה לי שענית לברקת.
אתה כמובן צודק בתגובתך לדי-לה.
תקשורת עוינת? 556857
חתיכת פסוק מצאת
תגובה 161932
תקשורת עוינת? 556862
בבורותי זה ה"מענה" היחיד ש(כמעט) זכרתי מהתנ"ך - פשוט רציתי למצוא גרסה מנוקדת של המילה.
(כמעט - אני דווקא זכרתי "מענה רך ישבר גרם", שזה כנראה סלט של בורים כמוני. להגנתי יאמר שאיני הבור היחיד - למשל http://www.kipa.co.il/ask/show/41332 )
תקשורת עוינת? 556864
כמעט, ''לשון רכה תשבר גרם''. ודאי כבר הבנת שזה פסוק אחר באותו הספר. האסוסיאציה הראשונה שלי ל''מענה'' היא הפיוט ''אזהרות'' המתחיל ''שמור לבי מענה''. בבית הכנסת שנהגתי להתפלל בו בילדותי, שרים את חטפי הפתחים באופן קופצני שלא מאפשר לפספס אותם.
תקשורת עוינת? 556997
אני התכוונתי, כמובן, ל''מענה'' מלשון ''עינוי''.
תקשורת עוינת? 557018
וידידיה, שפירש נכוחה את כוונתך, ציין שבמקרה זה העין פתוחה.
תקשורת עוינת? 557019
אחר כך קצת יותר קל הלחץ על ה-

(סליחה, לא התאפקתי).
תקשורת עוינת? 557021
שטופה ופתוחה זה לא אותו דבר (אפילו לא עיינו הך).
תקשורת עוינת? 557023
שלא לדבר על פרופה.
תקשורת עוינת? 556502
הניתוח ממש לא מדוייק. חברות התקשורת משתמשות בזמן ההמתנה כנשק באופן ציני, במיוחד אם תנסה להתנתק. זמני המתנה של 40 דקות שבסופן ניתוק מצד המערכת אינן דבר נדיר.
תקשורת עוינת? 556503
המערכת שואפת לקבל מהמתקשר כמה שיותר מידע חשוב לפני שמדיעים למוקדן? מי מונע זאת ממנה?
בואו ניקח לדוגמא את אלופת השרות, חברת "הוט". לטענתם, ע"מ לקצר את הטיפול אתה מתבקש להקליד את מספר הטלפון של המנוי. רגע, למה? בשביל מה יש שיחה מזוהה? אני לא חוסם את מספר הטלפון ממנו אני מתקשר. למה לא "אם אתה רוצה שרות לקו ממנו אתה מתקשר הקש 1, אם לקו אחר הקש 2" (ורק אז להקליד את המספר הרלוונטי)? אבל זה לא הכל. אתה (כלומר, אני) מקליד את מספר הטלפון. 10 ספרות. טלפון של הוט. והמערכת? "המנוי אינו מוכר במערכת."
תקשורת עוינת? 556522
אני לא יודע עם איזה הוט אתה עובד אבל הוט אצלנו (לשעבר מת"ב) עובדים בדיוק כמו שאתה רוצה - "הקש 1 לשרות למספר ממנו אתה מתקשר"
suicide is painless 556523
Hot lips
תקשורת עוינת? 556531
זו דוגמה, אגב, לכך שהממשק הטלפוני הוא כ"כ גרוע. שים לב שאם האפשרות לא רלוונטית עבור מישהו (הוא מתקשר מהנייד, מכיוון שהקו שלו מקולקל, לדוגמה), בזבזת כבר עשר שניות או יותר מזמנו. בשיחת טלפון אתה חייב להיות מרוכז כל הזמן (ולכן גם שיחה של 5 או עשר דקות היא בזבוז זמן לא קטן), ואין כמעט דרך להעביר מידע מורכב.

מפתיע אותי עד כמה זה נפוץ, לעומת האפשרות להשתמש בצ'ט טקסטואלי.
תקשורת עוינת? 556540
כרגע הסברת את ההבדל בין המענה הקולי של דורון לשלי

דורון בטח מתקשר כל הזמן מהנייד ובגלל זה הוא צריך להקליד את המספר של הקווי
תקשורת עוינת? 556542
זהו, שלא.
תקשורת עוינת? 556631
חוששתני שהבעיה היא פחות בעצם קיומה של מערכת אוטומטית, ופחות בזמן ההמתנה (יכול להיות עומס וברי לי שהמוקדנים לא משחקים), ויותר בג'ינגל המנג'ס, שמהווה טפיחה עצמית על שכם החברה, בעוד שאני מרגע לרגע מתעצבנת יותר.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים