בתשובה לקונשטוק, 12/08/12 3:04
השאלה היא לא כמה זכאים, אלא איפה 600850
אני מניח שקראת את כל המאמר, ובפרט את ''לכן, צעד ראשון יהיה להפוך את הבחינות לקשות יותר במידה משמעותית. פועל יוצא מכך יהיה ירידה ברורה ומיידית במספר הזכאים לבגרות''.
השאלה היא לא כמה זכאים, אלא איפה 600851
מה גורם לך להניח דבר כזה?
השאלה היא לא כמה זכאים, אלא איפה 600868
ה"אתה" שברישא מכוון לקננגיסר (מכיוון שהיה זכור לי במעומעם שהוא דווקא לא מאלה שחושבים שכולם צריכים להיות מעל הממוצע )

ואילו ה"אתה" שבסיפא הוא כללי ומכוון לכווווולם ובמיוחד למשרד החינוך וחסידיו

אני רציתי להסיט את הדיון משאלת הפלסטינאי המדוכא והמזרחי המקופח לדיון כללי יותר על מבנה התמריצים במערכת החינוך

אבל אם התפרצתי לדלת פתוחה ויש כבר קונצנסוס איילי שהעלת אחוז מקבלי הבגרות היא לא מטרה חשובה ...
השאלה היא לא כמה זכאים, אלא איפה 600869
אני לא שותף לשורה האחרונה, מהטעם שהוזכר בתגובה 600865 (אני מקווה שהיא לא מאת האלמוני הגרוע, לא הייתי רוצה לשבח אותו).
כמו כן, עשוי להיות ערך חינוכי בעצם היות התעודה גמול על עבודה קשה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים