בתשובה לקונשטוק, 09/02/13 23:24
וזה שלא יודע לספור 612297
לתנאי הסטודנטים (שחלקם לומדים במכללות), לא לתנאי האוניברסיטאות.
וזה שלא יודע לספור 612331
זו בדיוק הנקודה שלי

אם ה"נטל" שצריך להתחלק באופן יותר שיוויוני הוא השירות בצבא אז למה לא מדברים גם על הערבים והנשים?

ואם ה"נטל" הוא המימון של המדינה אז למה לא מדברים על ההשכלה הגבוהה הלא תורנית?
אחרי הכל מה אכפת לאנשים שנושאים בנטל המסים באיזו אופן מחלקים את הכסף שלהם ואם עושים את זה דרך מוסדות כמו האוניברסיטאות או מחלקים ישירות כקצבה לאברכים
וזה שלא יודע לספור 612361
לא מדברים על הערבים כי זה לא קשור. יש לך טיעונים לגופו של ענין? ויתירה מזו, תמיד כשדנים בפתרון בעיה X יש עוד בעיות Y, Z, T וכו' שיש לפתור. אין בינהין לבין פתרון בעיה X כלום.אלה ראויות, ואלה ראויות, ואי אפשר לעשות הכל במקביל. הוספת בעיות נוספות היא דרך פוליטית נפוצה למנוע את פתרון בעיה X. כמו להקים עוד שלוש וועדות למשל.

הסטודנט הממוצע מחזיר במשך עשרות שנות עבודתו כאזרח עובד וישר דרך עשרות מונים את ההשקעה באוניברסיטאות, מעבר לזה שכבר נאמר כאן שההשקעה באוניברסיטאות לא הולכת לכיסם של הסטודנטים. מה שלא נכון לגבי האברך הנתמך.
וזה שלא יודע לספור 612397
אתה פשוט חוזר על טענות בלי להצדיק אותן

"לא מדברים על הערבים כי זה לא קשור" - למה זה לא קשור ?

הכסף לא הולך ישירות לכיסו של הסטודנט - אז? למה שיטת החלוקה משנה מבחינת הנטל על משלם המיסים?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים