בתשובה לאלברט שבות, 23/03/02 21:10
אם זנות, אז לכולם 62331
1. גם האסלם, עד כמה שאני יודע, מנכס לעצמו את שאר הדתות וקובע שאם מתאים לך לעבוד את אללה דרך ישו או דרך אליהו, זה בסדר.

2. פרשנות הראלים לבראשית תקפה בדיוק כמו פרשנותו של רש"י, ואם זנות באחת אז גם בשניה - שניהן פרשנויות. ההבדל הוא שרש"י נכלל במערכת רשתית, ענקית ומסועפת של פרשנויות על גבי פרשנויות, ואילו הראלים קוראים קריאה יחידנית בתורה. אז מה?
לא אדוני : יש אישה ויש זונה 62337
1. אז גם האיסלם חנפנים! ויש לי שכן בקומה 3 שהוא אקבר חנפן, זה יעזור לך בחיזוק הטיעון שלך ?

2. כל אדם וכבודו שמור : גם פרשנותו של ילד בן עשר תקפה, אולם גם אם הוא "ילד" ובתחום הזה (לפרש את התנ"ך) אני לא אעשה לו הנחה, כי זהו תחום של ספר הסטורי חשוב ורציני לא פחות מכל ספר הסטוריה אחר, ולכן אבקש מאותו הילד טיעון והטעמה לגירסאותיו, ואם הוא יידע להטעים ולתמוך את "פרושו" במשענת הגיונית ומקובלת, אקבל את דבריו בכובד ראש ואשלח אותו לביה"ס למחוננים.
דרשתי, אם שמת לב, משענת הגיונית ומקובלת, לא אמרתי למשל "מסורתית", לא אמרתי "משענת מהתלמוד" או מהגמרה או מכל "מערכת רשתית" כהגדרתך.
במקרה (הדוגמא) שהבאתי למשל, רש"י וכנראה העריך שאנו עתידים להתמקח על אותו מקרה, ולכן הוא שיחק אותה בגדול- כמו כל חוקר שמכבד את עצמו ואת קוראיו : הוא "הטעים" את מילותיו בשתי דוגמאות חייות מהתנ"ך עצמו, בד בבד וכמעט באותה הנשימה "להסבר" או "לפרוש" שהציע. וכך, דרך הדוגמא הזאת שכנראה השכלתי בלהשתמש בה, אני מגיע למסקנה שרש"י הוא פרשן "רציני", ושהוא לא חי בחסדיה של שום "מערכת רשתית"- לשיטתך. לא מן הסתם, האמן לי, "השחלתי" את השם בן-יהודה על ידו.. יתכן ובזאת הערכתי בדרכי את החוקר בן-יהודה, בזאת שהזכרתי אותו ע"י רש"י החוקר .

טיעוניך רון, הייו ובלשון מתחשבת : תימהוניים.. (מה הסיפור רון? אתה כועס עלי?.. מה הרקע רון!!)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים