בתשובה לצפריר כהן, 19/01/14 1:31
הצעד הבא חוק היובש .... בעיקר יובש אלכוהול מתוצרת מקומית 626781
אנא הסבר
הצעד הבא חוק היובש .... בעיקר יובש אלכוהול מתוצרת מקומית 626782
הגדולים משקיעים הרבה יותר בפרסום מהקטנים. את מה שהם לא השקיעו בפרסום באינטרנט בארץ הם יעבירו לפרסום באפיקים אחרים שכנראה פחות משתלמים להם (כלומר: הם בוחרים להשקיע בפרסום באינטרנט בגלל שהם חושבים שזה משתלם להם. אותו הסכום באפיקים אחרים יעזור (קצת?) פחות בהשגת יעדי הפרסום שלהם להשקפתם).
הצעד הבא חוק היובש .... בעיקר יובש אלכוהול מתוצרת מקומית 626784
פרסום זה לא משחק סכום אפס. אם פחות שחקנים מפרסמים - אתה צריך להשקיע פחות בפרסום.
הצעד הבא חוק היובש .... בעיקר יובש אלכוהול מתוצרת מקומית 626785
הבנתי אותך, אם ככה זה באמת אפשרי שההפסד שלהם יעלה על הרווח. תלוי בנסיבות. אני חשבתי שמהוצאת המתחרים מהתמונה הם ירוויחו יותר. במיוחד שנראה לי שהצריכה הכוללת היא די קבועה, ולא מושפעת מפרסומות וחוקים.
הצעד הבא חוק היובש .... בעיקר יובש אלכוהול מתוצרת מקומית 626786
אין לי מושג אם הצריכה הכללית קבועה (דרך אגב: זהו הטיעון הקבוע של יצרני הסיגריות. ר' דיון 3631). ההשערה שלי: לא. למיטב ידיעתי צריכת האלכוהול בארץ נמצאת במגמת עליה (אבל אין לי נתונים על כך). אם זה נכון: אין לי מושג כמה מזה מושפע מפרסום.

בכל מקרה, אין לי שום סנטימנטים מיוחדים לאותם בעלי בוטיקים. ניסיתי להפעיל את אותם שיקולי מסכנות גם על היצרנים הגדולים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים