מה אני אמור להבין לגבי התוכנית להנדסה וניהול מערכות תשתית? 695491
אני לא חושב שהוא מבין איך האפליקציה עובדת, אם הוא מציג משפט כמו "היא שולחת הרבה נהגים למסלול הקצר — הוא כבר לא יהיה הקצר" בתור בעיה.
כלומר זה נכון שאם יש 2 מסלולים שונים בזמן הנסיעה שלהם, היא תסיט כמות מסוימת של נהגים למסלול שנכון לעכשיו הוא קצר יותר, אבל א' - זה רק מוכיח שהיא מסייעת להקל על המסלול שעד לפני רגע היה ארוך יותר וב' - היא תפסיק עם זה ברגע שיושג שיווי משקל ביניהם.

וזה פשוט נהדר שמצד אחד הוא מביע *דעה*: "אני לא חושב שווייז מטפלת בתנועה לטובת הכלל",
בזמן שהמחקר (שהוא בעצמו ביצע!) מעלה *נתונים* הפוכים בתכלית: "התוצאות הצביעו על חיסכון של 35 מיליון שעות נסיעה בשנה ו–686 מיליון שקל בשנה".
מה אני אמור להבין לגבי התוכנית להנדסה וניהול מערכות תשתית? 695492
עובדתית אין כאן ניסיון לאופטימיזציה מערכתית אלא לאופטימיזציה פרטנית.

יש נקודה אחרת שמפריעה לי (ולא בפרט בכתבה הזו): התייחסות לווייז כאל „אפליקציה״. היישומון של ווייז הוא רק חלק קטן ממערכת גדולה. לא ברור לי עד כמה הוא זה שמנווט בעצמו.
מה אני אמור להבין לגבי התוכנית להנדסה וניהול מערכות תשתית? 695496
היד הנעלמה (במסגרת המסע בזמן שאנחנו עורכים, אולי הגיע הזמן לעורר אותה מתרדמתה) אמורה לגשר בין שתי האופטימיזציות, אלא אם מתחבאים במערכת הכבישים הרבה פרדוקסים של ברייס ‏1 (ההם מ תגובה 428114).
______________
1 אני ממשיך לחכות ליום בו יימצא כביש שסגירתו תשפר את מצב התנועה.
מה אני אמור להבין לגבי התוכנית להנדסה וניהול מערכות תשתית? 712433
נמצא, אבל בסיאול, קוריאה.
מה אני אמור להבין לגבי התוכנית להנדסה וניהול מערכות תשתית? 712463
מדהים שזה קורה בפועל. אחלה סרטון.
והיא גם אמרה סימולציה!

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים