![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
עובדתית אין כאן ניסיון לאופטימיזציה מערכתית אלא לאופטימיזציה פרטנית. יש נקודה אחרת שמפריעה לי (ולא בפרט בכתבה הזו): התייחסות לווייז כאל „אפליקציה״. היישומון של ווייז הוא רק חלק קטן ממערכת גדולה. לא ברור לי עד כמה הוא זה שמנווט בעצמו. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
היד הנעלמה (במסגרת המסע בזמן שאנחנו עורכים, אולי הגיע הזמן לעורר אותה מתרדמתה) אמורה לגשר בין שתי האופטימיזציות, אלא אם מתחבאים במערכת הכבישים הרבה פרדוקסים של ברייס 1 (ההם מ תגובה 428114). ______________ 1 אני ממשיך לחכות ליום בו יימצא כביש שסגירתו תשפר את מצב התנועה. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
נמצא, אבל בסיאול, קוריאה. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מדהים שזה קורה בפועל. אחלה סרטון. והיא גם אמרה סימולציה! |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |