בתשובה להפונז, 26/10/19 5:32
צוואר הבקבוק של התחבורה הציבורית- ישראל כץ 710494
לכן כדי לסגור את פער הארביטראז’ אנשים צריכים לנסוע יותר ביחד. עכשיו יש להם תמריץ לכך.

ומהתמריץ הזה יכולים להגיע כל מיני פתרונות, כמו זה שהצעת.
צוואר הבקבוק של התחבורה הציבורית- ישראל כץ 710496
אני מקווה שאתה מבין שההצעה שלי חותרת תחת הפתרון, כי היא מגדילה את מספר האנשים על הכביש לצרכי רווח כלכלי.
צוואר הבקבוק של התחבורה הציבורית- ישראל כץ 710499
מאיפה תשיג אנשים שצריכים להיכנס לתל אביב בשעות העומס תמורת 15₪ בלבד? תמורת תשלום כזה לא משתלם להם לחזור מיד (לסיבוב נוסף?). לכן מדובר יהיה ככל הנראה על אנשים שצריכים להגיע לכיוון שלך. או בעברית: טרמפיסטים.
צוואר הבקבוק של התחבורה הציבורית- ישראל כץ 710505
מה שהסטרטאפ עושה זה לארגן לעובדים שאטלים זולים ומהירים לכיוון ההפוך (הלא פקוק). זה כל המודל העסקי.
צוואר הבקבוק של התחבורה הציבורית- ישראל כץ 710614
כמדומני שהפונז כיוון לאנשים שעכשיו מתומרצים ליסוע בשעות העומס דווקא. לדוגמא - סטודנט שבמקום ליסוע באוטובוס בצהרי היום יעדיף לצאת שעתיים קודם תמורת נסיעה חינם + אש"ל.
לתמריצים יש תוצאות מוזרות לעיתים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים